KALABALIĞIN İÇİNDE YALNIZ GİBİSİN. NEDEN Mİ?


    "İÇ"




     Aslında her şey burada başlıyor ve burada bitiyor. Hayat, beş harfli küçücük bir kelime sadece. Sen can verirsen can bulacak can vermezsen ortada kalacak. Biliyorum bunalıyorsun daralıyor kalbin. Nefsin ve ruhun sürekli kavga içinde. Eve geliyorsun teksin bir kişi dahi yok. Odaya giriyorsun yalnızsın. Yalnızlığında kayboluyorsun gece gündüz. Saçma sapan zımbırtılarla sosyalleşmeye çalışan zavallının tekisin. Neden mı zavallısın? Çünkü onlara muhtaç hissediyorsun kendini. Yemek fotoğraflarına, moda trendlerine, gündem haberlere, filmlere, dizilere, kitap yorumlarına, iyi olaylara, kötü olaylara ve daha nicesine muhtaç hissediyorsun. Sen bu kadar zavallı mısın? Başrolünde sen olduğun ve senden başka oyuncunun olmadığı dünyanda, başkalarının yaşamlarıyla kendini kalabalık hissedecek kadar zavallı bir insan mısın? Biliyorum kalbin ve iraden seni bir yerlere götürmek istiyor fakat gidemiyorsun.  Bu durumu sevmeye başlıyorsun çünkü.
        Aslında yalnızlık denen kavram beş harfli küçücük bir kelime de can bulacak kadar güçlü ve seni çok seviyor. Fark ediyorsun. Fark ettikçe daha da kapanıyorsun…  Kapatıyorsun…  Neye mi? Odalara, duvarlara, yataklara, koltuklara, dolaplara, önündeki her şeye hatta sağındaki ve solundaki her şeye kapatıyorsun kendini. Seni bir tek başucunda vızıldayıp duran küçücük bir hayvan paylaşıyor yaşamla. Fincanın dibinde kurumuş kahve telvesi anlıyor seni.  Üşümüş yorganın, kırışmış kıyafetlerin anlıyor. Seni, başını koymaktan sana üzülür hale gelmiş yastığın anlıyor. Belki de böyle düşünüyorsun çünkü boğuldun. Çünkü kayboldun. Nerede mi? İçinde, kalbinin derinlerinde. Arayıp bulamadığın o şeyin tam üzerinde kayboldun. Arayıp bulamadığın şeyleri tahmin edebiliyorum. Hiç yoktan ne tür duygular olduklarını. 
     Sen sevgiyi arıyorsun. İlgiyi, bilgiyi, ilhamı, konuşmayı, gülmeyi arıyorsun. Sen, yaşamın ve yalnızlığın seninle ilgilenmesini istiyorsun. Sıktım seni değil mi? Adım kadar eminim ki seni şu an çok sıktım. Çünkü sen bunu istiyorsun. Kaybettiğin şeyleri birinin bulmasını önüne koymasını ve al aradığın şey bu demesini istiyorsun. Olur. Ben hep sana gelir yardım ederim peki sen bana yardım eder misin?



Yorumlar

Popüler Yayınlar